Gambar Finaz Yunus Bertunang Dengan Salleh, Bekas Kekasih Linda Onn

Salam Semua, Dengar Khabarnya Finaz Yunus *Bekas Pembaca Berita TV9* Kini Telah Bertunang Dengan Salleh *Bukan Salleh Gregor Samsa Tau...* Yang Di Katakan Merupakan Bekas Kekasih Linda Onn Satu Masa Dahulu.. Pada Mulanya Aku Pon Agak Ragu-Ragu Takut Tersalah Orang.. Tapi, Bila Di Selak-selak Di Google, Terjumpa Gambar Lama Linda Onn Bersama Salleh Ni.. Read More..







Gambar Finaz Tanpa Make-Up.. Cun Tak..?

Yang Ni Gambar Linda Onn Dan salleh.. Same tak..?




P/s: Babun Pelanduk Dua Serupa Kot..!!!



http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?id=300718539016&width=505&connections=0&stream=false&header=false&height=62 LABEL Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.

1 Response to "Gambar Finaz Yunus Bertunang Dengan Salleh, Bekas Kekasih Linda Onn"

  1. Anonymous says:

    betul la tu orang yang dikata, semalam lepas sibuk beli barang dapur berdekatan dgn kawasan rumah di sri gombak, terasa macam nak singgah tepi pasaraya tu beli nasi arab. ramah dan handsome pulak tukang jual nasi arab ni, selalu orang lain, kali ni lain pulak, anak kecil lelaki bersama penjual tu pun comel. ini bukan lah kali pertama beli nasi arab kat situ, tu yang tau selalu yang tukang jual tu orang lain. ramah tukang jual nasi arab yang handsome ni berborak, dalam hati, terdetik juga pasal apa si tukang jual yang handsome ni mcm aku pernah jumpa ye, dia pun ramah semacam dengan kita...masa nak balik dia bagi kad, katanya manalah tau kalau-kalau kakak nak order lain kali boleh call saya. Masa balik saya kasi tau suami saya yang budak tukang jual tu betul-betul familiar, malam sebelum nak tidur mmg jadi kebiasaan saya kemas beg duit dulu, teringat business kad yang di kasi siang tadi, Salleh...nama kad kad tu, dalam hati berkata oooo Salleh nama dia, tapi kat mana pernah nampak dia,ok fikir tetiba terkeluar perkataan...'haaaaaaa...Salleh, boyfriend si linda onn....ahhhh iye laaaa...dak Salleh yang kita jumpa siang tadi tu mmg budak yang linda onn pernah keluar dulu, malah saya dan arwah mak saya pernah beli gelang kesihatan dari salleh ni dulu, masa dia dok dating dgn linda. Alhamdulillah, Salleh sekarang ada business jual nasi arab 'WADI DAW'AN - Nasi Mandy Asli Yaman. Sesiapa yang berminat boleh hubungi: Salleh di 017-771 2051 atau www.wadidawan.blogspot.com...mmg sedap dan ada rasa...Salleh dah jadi bapa kepada baby boy comel. Tahniah Salleh, Alhamdulillah!~

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Free Web 2.0 Template