Gambar Scha Al Yahya Cantik Berbaju Pengantin

Fuhh... Try Korang (Lelaki & Laki Orang) Bayangkan Scha Ni Jadi Pasangan Pengantin Perempuan Korang.. Mesti Best Kan...? Hehehe... Dia Tengah Single Karang Ni.. Boleh La Mencuba Nasib, Mana Tau Dapat Jadi Laki Dia.. Gambar Ni Aku Curi Dari Majalah Nona Keluaran Bulan April 2010. Jadi Kepada Peminat-Peminat Setia Scha Boleh La Mendapatkan Majalah Ini Yang Original Di Pasaran Sekarang.. Kalau Taknak Beli, Boleh Baca Je Kat Kedai Tu.. Tak Pon, Pinjam Ngan Kawan2 Sebilik...



P/S: Kenyataan "Saya Pasti Akan Berkahwin Dengan Si Dia" Di Cover Depan Majalah Nona Tu Bermaksud Siapa Ya...??? Adakah "Dia" Itu Aku..?? Oohh... No..

6 Response to "Gambar Scha Al Yahya Cantik Berbaju Pengantin"

  1. aenareal says:

    cit prasan

    siapa mau kahwin dengan scha? aku mau gak.

    cimox says:

    kalo dgn diana danielle nak la aku

    anys says:

    cantiknya scha...saper la agaknya si dia tu ek?

    Anonymous says:

    WOWWWWWW CANTIK NYA SCHA TUHHH KALU SAYA LELAKI DAH LAMA SAYA JADI KEKASIHHHHHH NYAAA HEHHEHEHEHHE

    Anonymous says:

    aduh.....lagi panjang aku tengok idung dia...hehehehheh xbleh blah..

Post a Comment

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Free Web 2.0 Template